Wednesday, November 11, 2015

Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр-4

Хичээлийн сэдэв: Хоёртын кодчилол

Хичээлийн арга зүй: Дэвшилтэт оролцооны, харилцан яриа, асуудал дэвшүүлэн шийдвэрлэх, бусдад мэдлэгээ түгээх, мультимедиа хэрэглэгдэхүүн, бүдүүвчээр хураангуйлах, дохиоллын системийн арга, рубрикийн арга,

Хичээлийн хэлбэр: Чадвар дадал олгох хичээл.

Хичээлийн зорилго: Компьютерт мэдээллийг дүрслэх арга барилд суралцана.

Хичээлийн зорилт:
  1. Мэдээллийг компьютерт болон бусад ахуйн хэрэгсэлд хоѐртын кодоор дүрсэлдэг болохыг ойлгох
  2. Аравтын цифрийг хоѐрт руу хөрвүүлэх чадвар эзэмшинэ.
  3. Судалгаа хийх арга барилд суралцах
  4. Бүтээлч үйл бие даан ажиллах

Хэрэглэгдэхүүн: Сурах бичиг, Дүгнэх хүснэгт, LCD проектор, самбар шохой, компьютерийн аюулгүй ажиллагааны дүрэм санамж, өөрөө өөрийгөө дүгнэх хүснэгт, шинэ үгийн толь бичгийн дэвтэр, Ажлын хуудас 1,2, эвлүүлэг, хариултын самбар

Эзэмших  мэдлэг, чадвар: Мэдээлэл оруулах, кодчиллох, шилжүүлэлт хийх, компьютерт оруулах, үр дүнг боловсруулах

Түлхүүр үг: Хоѐртын кодчилол, цифрийн код, тэг, нэг. Багшийн анхаарах зүйл: Сурагчдын гаргадаг алдааг урьдчилан тооцоолох.

Хичээлийн үйл ажиллагаа
Үйл ажиллагаа
Хугацаа (40мин)
Хүрэх үр дүн
1
Тал дээр 0101 0101 Тарган тарвага тоглоно гэсэн дасгал 1-ийг ажиллуулна.
5
Үсэг - хоѐртын тоон тааврыг таах.
2
Багш тулгарсан асуудлыг сурагчдаас тодруулж, хоѐртын кодчиллын талаар мэдээлэл өгнө.
5
Цифрийн кодыг мэдэх.
3
Сурагчдад сурах бичгийн 13 дугаар хуудасны Хэрэглэхүй хэсгийн даалгавар 2-ыг өгч, хос хосоор ажиллуулна.
10
Үсэг - хоѐртын тоон тааврыг таах.
4
Сурагчдаар 3-аас доошгүй үсэг хоѐртын тоон таавар зохиох даалгавар өгнө.
13
Үсэг - хоѐртын тоон тааврыг зохиож сурах.
5
Багш сурагчдаас мэдээллийг кодчилох зорилгыг асууж, хариултыг нэгтгэн дүгнэнэ. Үнэлгээний хуудастай
ажиллуулна.
5
Сурагчид мэдээллийг кодчилох зорилгыг тайлбарлах.
6
Гэрийн даалгаварт сурах бичгийн 13 дугаар хуудасны Хэрэглэхүй хэсгийн даалгавар 1, 3-5-ыг өгнө.
2
Сурагчид багшаас тодруулах зүйлбайвал асууж, даалгаврыг гүйцэтгэх.

Үнэлгээ:
- Хичээлийн явцад стандарт бус үнэлгээгээр үнэлэх (сайшаах, магтах, урамшуулах)
- Сурагч бүрийн өмнөх төсөөлөл мэдлэг, ахиц амжилтыг ажиглах үнэлэх, тэмдэглэх
- Суралцагчдыг сурсан, хийсэн, чадахгүй байгаа зэргээ үнэлэхэд дохионы хэрэгсэл ашиглах тэмдэглэл хөтлөх (Улаан, ногоон, шар)
Хичээлийн тухай өөрийн үнэлгээ ололт, цаашид анхаарах зүйлс
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Үнэлгээний хуудас
Нэр....................................................................
Чадамж
Суралцагчийн тэмдэглэгээ

Чадна
Чадахгүй
1
Мэдээллийг кодлох

2
2тын кодлол таних

3
10-таас 2-т руу шилжүүлэх

4
Зургыг кодчилох

5
Бодлого бодоход ашиглах


ТЕСТ
1. 2-тын тооллын ситемыг ялга?
                   а. 123           б. 10010            в. 10080
2. 0001 гэж юу гэсэн үг вэ?
                   а. Хатавч      б. 2-тын систем       в. Нэгж
3. 3 тоог 2-тын системд шилжүүл?
                   а. 0011          б. 0100             в. 0010


Хичээлийн тухай өөрийн үнэлгээ ололт, цаашид анхаарах зүйлс
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



















Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home